Prisotni v tej temi: 0 članov in 1 gost.

TheFenomen

  • 0
    0
    1608

Odg: Kje ste fitneserji ?
« 13.06 ob 00:27 »
Sej glede teka; ponavad grem 2-4x na tedn laufat, da se sprostim pa s prjatli mal rekreativno fuzbal nabijamo, takda kondicije mam neki. Drgac sm pa ze pr 6 letih laufu pa sodeloval na mitingih, sam sm nehu zarad poskodb. A drgac so kaksne vaje, da bi lazje zrastu (nemislim na dodatke pa to, sam vaje me zanimajo, kr sm zlo mali in pr sportih veckrat nemorm nardit tistga kar bi rad zarad visine)

za rast ni vaje maš pa vaje za pravilno držo in tko lahko dobiš kake 2 3cm :D


MrInfinity

  • 0
    0
    289

Odg: Kje ste fitneserji ?
« 23.06 ob 18:03 »
Evo tukaj se bolse vidi

1 let nazaj



Sedaj



Hydrog3n

  • 2
    1
    1704

Kje ste fitneserji ?
« 15.12 ob 19:58 »
dela se naprej :D 




medojr

  • 0
    0
    162

Kje ste fitneserji ?
« 03.01 ob 17:00 »
Živjo fitneserji in usi forumski fitneserji  :P


Zanima me če se kdo kle kej ukvarja z dvigovanjem uteži? Namreč naveliču sm se teh vaj ki jih ceu fitnes dela (biceps curl, metulček itd.) in so mi postale bolj zanimive vaje pač z barbellom. Delam po nekem 5x5 programu, kjer imam 5 vaj (bench press, deadlift, squat itd.) in na vsakem treningu delam vsako vajo 5 serij po 5 ponovitev ter vsak trening dodam 2,5 kg. Pač to je zlo osnovno o tem programu.
Skratka na začetku je dost v izi vse skupi, ampak po kakšnem mescu alpa dveh se pa kr začne tut kakšen musklfibr. Meni je všeč predvsem to, da imaš nek cilj do kerga pridš oz. da veš pri čem si. Primer: ko sem junija začel hodit v fitnes sem že po parih tednih lahko dvigvau na benchu 60kg. Ampak potem do novembra nisem nikoli šel na več...nisem upal in tako sem vedno ostajal tam od 60-65kg. S tem programom sem v enem mescu in še malo prišel od 50kg do 75kg. In to 5 ponovitev na 75. Podobno pri POčepu. Vedno sem se ga bal delat zaradi kolen in nevem kaj vse. In tako nisem nikoli delal več kot recimo 70kg. Zdj po tem programu sem lagano prišel do 100 in nadaljujem.
Tko da loh vm dam link do tega programa...zdj mi ful to zgleda kot reklama ampak ok hahah (ne oglašujem ne sebe, niti nič ne dobim za reklamo btw).
Aja pa mimogrede...meni je šlo vedno v fitnesu na živce da sm se težko ogrel. Recimo jaz sem iz treningov basketa navajen da imam do konca prešvicano majco...tuki na fitnesu pa se zlo hitr ohladiš in to. Pri teh 5x5 vajah pa ne. Jaz recimo se 5 min. ogrejem na treadmillu alpa kolesu, se raztegnem in ko končam z delanjem počepa sem že lar prešvican.


Vprašanje pa je, začele so me zanimat še te ostale vaje...nevem kaj majo use poteg, nalog itd. Skratka mi rabu bi par osnov tega, kako začet in nevem. Če se kdo s tem ukvarja.


CRCchk

  • 1
    0
    2898

Kje ste fitneserji ?
« 04.01 ob 15:06 »
Živjo fitneserji in usi forumski fitneserji  :P


Zanima me če se kdo kle kej ukvarja z dvigovanjem uteži? Namreč naveliču sm se teh vaj ki jih ceu fitnes dela (biceps curl, metulček itd.) in so mi postale bolj zanimive vaje pač z barbellom. Delam po nekem 5x5 programu, kjer imam 5 vaj (bench press, deadlift, squat itd.) in na vsakem treningu delam vsako vajo 5 serij po 5 ponovitev ter vsak trening dodam 2,5 kg. Pač to je zlo osnovno o tem programu.
Skratka na začetku je dost v izi vse skupi, ampak po kakšnem mescu alpa dveh se pa kr začne tut kakšen musklfibr. Meni je všeč predvsem to, da imaš nek cilj do kerga pridš oz. da veš pri čem si. Primer: ko sem junija začel hodit v fitnes sem že po parih tednih lahko dvigvau na benchu 60kg. Ampak potem do novembra nisem nikoli šel na več...nisem upal in tako sem vedno ostajal tam od 60-65kg. S tem programom sem v enem mescu in še malo prišel od 50kg do 75kg. In to 5 ponovitev na 75. Podobno pri POčepu. Vedno sem se ga bal delat zaradi kolen in nevem kaj vse. In tako nisem nikoli delal več kot recimo 70kg. Zdj po tem programu sem lagano prišel do 100 in nadaljujem.
Tko da loh vm dam link do tega programa...zdj mi ful to zgleda kot reklama ampak ok hahah (ne oglašujem ne sebe, niti nič ne dobim za reklamo btw).
Aja pa mimogrede...meni je šlo vedno v fitnesu na živce da sm se težko ogrel. Recimo jaz sem iz treningov basketa navajen da imam do konca prešvicano majco...tuki na fitnesu pa se zlo hitr ohladiš in to. Pri teh 5x5 vajah pa ne. Jaz recimo se 5 min. ogrejem na treadmillu alpa kolesu, se raztegnem in ko končam z delanjem počepa sem že lar prešvican.


Vprašanje pa je, začele so me zanimat še te ostale vaje...nevem kaj majo use poteg, nalog itd. Skratka mi rabu bi par osnov tega, kako začet in nevem. Če se kdo s tem ukvarja.


Oprosti, mogoče nism dobr prebrau, ampak kaj tebe dejansko zanima? Kokr sm jz razbral, se držiš 5x5 programa, kaj bi sedaj še rad?


medojr

  • 0
    0
    162

Kje ste fitneserji ?
« 04.01 ob 21:47 »
Kaj bi sedaj še rad hahaha

Btw, sem nekako našel, da je to olimpijsko dvigovanje uteži. Zdaj pa, mene ne zanimajo takšni oni powerlifterji, ki dvigujejo 400 kg in so res huge pač meni to nekako ni všeč (malokomu verjetno).
Mi je pa všeč metoda crossfita, tam so tudi vključene tele oly dvigi. CF mi je všeč predvsem ker je splošna telesna pripravljenost, pač imaš vse notri ni samo moč (kot pri PL). O CFju sem v preteklosti že ful slišal tako na splošno, velik je takšnih in drugačnih hm posmehovanj itd. Recimo kot je v filmu The Fight Club, rekel Brad Pitt o prvem pravilu, sem za cf slišal nekaj takega: The first rule of crossfit, is to never shut the farg up about crossfit haha. Ampak dejansko kar sem na hitro poguglal ni nikjer nobenih takšnih osnov crossfita, popolnih začetkov itd.


medojr

  • 0
    0
    162

Kje ste fitneserji ?
« 29.05 ob 19:02 »
Še kdo kaj v fitnes hodi? Malo sem bral tole temo in se parkrat kar nasmejal, epic so itak prepovedani proteini in ostali steoridi :)


Sicer pa bo počasi en let odkar sem si prvič kupil mesečno karto za fitnes. Se mi zdi, da sem se ogromno naučil, predvsem pa ne le neki Bro science (piščanec in riž 5x na dan LOL).
Probal sem praktično vse, začenši s street workoutom (še preden je bil ta takšna modna muha kot danes, ko se na štangah dviguje vsak drugi - Še vedno bolje kot ležati doma!). Nadaljeval sem na napravah v fitnesu in squatanju na smith machine LOL. Kasneje sem delal malo bolj strukturirane treninge na način bodybuildinga, na koncu pa prešel na OSNOVNE DVIGE, ki sem jim zvest še danes. Počep, benč in mrtvi dvig - trije kralji. Vmes sem malo probaval še olympijske dvige (ki me še čakajo v prihodnosti). Vse skupaj sem strnil s Crossfitom, oz. vsesplošno pripravljenostjo in funkcionalnostjo.
Sedaj me je začel zanimati še tek, oz. bolj natančno teki na 200, 400, 800 m. Tem nameravam nameniti delo letošnjega poletja. Kombiniral jih bom seveda s klasično vadbo z utežmi, ki so seveda več kot potrebne za vsakega atleta.
Skratka zelo široko področje je lahko sam fitnes, jaz sem obenem konstantno treniral tudi košarko še naprej.




Upam, da sem koga spodbudil, če ima kdo kakšno vprašanje, kar :)


When you see the results it becomes an addiction.
Na tale stavek se kar pogosto spomnim. Ena od prednosti delanja le s prostimi utežmi in ne na napravah itd. je tudi ta, dasi lahko zastavljamo različne cilje in jih tudi podiramo. Bench Press 60 kg CHECK! Squat 80 kg CHECK! Po konstantnem napredovanju, bodo rezultati na telesu sami prišli.
Vsaj meni se zdi neumno imeti za edino merilo napredka velikost bicepsa. Boljše merilo je maksimalna moč!




© igre.si 2014 - Vse pravice pridržane.