Prisotni v tej temi: 0 članov in 1 gost.

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

Pogoste tehnične težave in problemi!
« 19.06.2010 ob 23:35 »
Preglej to temo preden odpiraš novo temo! Seveda je še priporočljivo, če poiščeš temo, kjer piše o rešitvi tvojega problema.

Rešitve za znane probleme


Kazalo


1. Problemi z OS
    1.1 Zagon WarRocka z Windows Visto
    1.2 Zagon WarRocka z Windows 7 / "Auto macro error"
    1.3 Zagon WarRocka z 64-bitnimi Windowsih
    1.4 Črna slika na 64-bitnih Windowsih
    1.5 Cannot start transfer


2. Težave ob zagonu
    2.1 Ne gre vpisati podatkov računa
    2.2 Cannot get version.txt
    2.3 Cannot get a File [pf_X_X_zip] (x je število)
    2.4 Cannot extract sub*.zip (x je število)
    2.5 Cannot extract a zip file [Updater.zip]
    2.6 Igra se ob pritisku na "OK" dvakrat ne zažene / ročna posodobitev HS-ja
    2.7 Warrock se ne odpre
    2.8 Self Registration Error


3. Težave z Cannot find execute File!/Težave z antivirusnim programom
    3.1 ERROR:Cannot find execute File! / updater zmrzne
    3.2 McAfee
    3.3 Nod32 (2.7)
    3.4 Nod32 (4)
    3.5 Nod32 izjeme
    3.6 Avira
    3.7 AVG 8.5, glej 3.17 za verzijo 9
    3.8 Webroot AV
    3.9 Avast AV Home 4.8
    3.10 Norton Internet Security 2009
    3.11 Spyware Doctor (z antivirusnem)
    3.12 Kaspersky
    3.13 Trend Micro Internet Security
    3.14 Bit Defender Total Security
    3.15 AVG 9
    3.16 Microsoft Security Essentials
    3.17 Avast 5.0
    3.18 Sophos
    3.19 Xfire
    3.20 ERROR: Cannot launch child process


4. Težave v igri
    4.1 Unregistered User / Invalid Password
    4.2 Ni serverjev
    4.3 Tekst označen s črno barvo
    4.4 V igri se ne moreš premikati
    4.5 Črna slika, z malo slike levo zgoraj
    4.6 Težave s tekstom (Korejske črke)
    4.7 Hack Detected
    4.8 Cannot login
    4.9 Napaka: Mismatch with associated HS module when creating HSB files
    4.10 Prazno okno za error


5. Druge težave
    5.1 Težava CRC Checksum
    5.2 Težave z retaili
    5.3 "Gun lag" / počasno streljanje orožij
    5.4 Mnogi igralci imajo 999 ping
    5.5 "Blue Screen of Death"


6. Razni nasveti
    6.1 Zaženi kot skrbnik
    6.2 Določi združljivost
    6.3 Onemogoči antivirusni program/požarni zid
    6.4 Zapri aplikacije, ki ti znajo povzročati težave
    6.5 Defragmentiraj in očitsti računalik
    6.6 Redno posodabljaj sistem/gonilnike
    6.7 "Gaming user"
    6.8 Warrock "porti"
    6.9 Žična povezava!



To je spisek vseh težav, nasvetov, rešitev in še kaj :) Upam, da vam bo sedaj lažje pri iskanju rešitev na probleme. Rad bi se zahvalil že vnaprej za vse zahvale (kot pri postih, kot preko zasebnih sporočil) in res močno upam, da se bo tole zelo veliko uporabljajo. Zahvalil bi se tudi uporabniku na uradnih forumih Von, ki mi je dal precej iztočnic


Če so kakšne pravopisne napake, kaj narobe piše, pomakljivo, netočno, nerazumljivo, bi še kaj dodal, ne delujejo povezave mi prosim sporočite!

« Zadnjič urejeno: 01.05.2011 ob 13:28 (Simon) »

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

1. Problemi z OS


1.1 Zagon WarRocka z Windows Visto
    Imaš težave z zagonom Warrocka in imaš operacijski sistem Windows Visto? Klikni spodnjo povezavo:
    Zagon igre z Windows Visto

  
1.2 Zagon WarRocka z Windows 7/ "Auto macro error"
    Imaš težave z zagonom Warrocka, se ti pojavi "Auto macro error" in imaš operacijski sistem Windows 7? Klikni spodnjo povezavo:
    Zagon igre z Windows 7 SPODAJ POD VISTO

 
1.3 Zagon WarRocka z 64-bitnimi Windowsih
    Imaš težave z zagonom Warrock in imaš 64-bitne Windowse? Klikni spodnjo povezavo:
    Zagon WarRocka z 64-bitnimi Windowsih


1.4 Črna slika na 64-bitnih Windowsih
    Imaš 64-bitni Windows in se ti pojavlja črna slika pred/med igranjem? Klikni spodnjo povezavo:
    Črna slika na 64-bitnih Windowsih


1.5 Cannot start transfer
    Imaš težavo z Cannot start transfer? Klikni spodnjo povezavo:
    Cannot start transfer

« Zadnjič urejeno: 01.05.2011 ob 13:27 (Simon) »

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

2. Težave ob zagonu


2.1 Ne gre vpisati podatkov računa
     Ne moreš vpisati podatkov računa, da bi se lahko vpisal v WarRock račun?
     1. Pritisni tipko Windows* + D, da greš na namizje ne da bi zaprl WarRock in klikni kjerkoli, sam da ne na ikono
     2. Pritisno Alt + Tab, da prideš nazaj v WarRock in sedaj boš lahko vpisal svoje podatke.

     *tipka windows;


2.2 Cannot get version.txt
    Imaš težave ob WRLauncherju in ti pokaže Cannot get version.txt? Verjetno drug program blokira povezavo. Klikni spodnjo povezavo:
    Cannot get version.txt


2.3 Cannot get a File [pf_X_X_zip] (x je število)
    Imaš težave z Cannot get a File [pf_X_X_zip]? Verjetno je problem v tem, da ti nekaj blokira povezavo ali pa je problem v datotekah ("pokvarjene"). Klikni spodnjo povezavo:
    Cannot Get a File [pf_X_X_zip]
    

    Bodi prepričan, da imaš administratorske pravice!
    Dodatno:
        Če si opravil postopke po zgornji povezavi in ti še vedno to pokaže:
        Resetiraj modem/router/internet (odštekaj kabel in počakaj 20 sekund in ga vštekaj)



2.4 Cannot extract sub*.zip (x je število)
    Imaš težave z Cannot extract sub*.zip? Klikni spodnjo povezavo:
    Cannot extract sub*.zip


    Preveri, če je antivirusni program/požarni zid onemogočen!
    Dodatno:
        Če si opravil postopke po zgornji povezavi in ti še vedno to pokaže:
        Pojdi pod mapo kjer imaš inštaliran WarRock. Poišči subx.zip, desni klik in izberi "extract all here" (razširi tukaj).
        Če pa še to ne deluje, potem pa zbriši subx.zip/verison.cfg datoteki. To bo omogočilo WarRocku, da se ponovno posodobi.



2.5 Cannot extract a zip file [Updater.zip]
    Imaš težave z Cannot extract a zip file [Updater.zip]? Verjetno uporabljaš Windows Vista ali pa Windows 7. Klikni spodnjo povezavo:
    Cannot extract a zip file [Updater.zip] DELUJE TUDI ZA WINDOWS 7


2.6 Igra se ob pritisku na "OK" dvakrat ne zažene / ročna posodobitev HS-ja[Updater.zip]
    Klikneš dvakrat "OK" in se igra ne zažene? Klikni spodnjo povezavo:
    Igra se ob pritisku na "OK" dvakrat ne zažene / ročna posodobitev HS-ja
    Dodatno:
        Če si opravil postopke po zgornji povezavi in ti še vedno to pokaže:
        Prenesi HackShield mapo. Ne pozabi ga unzipat (razširiti)
        Preneseš jo tukaj
        in zamenjaj celotno HShield mapo, ki se nahaja pod \GamersFirst \WarRock\Data



2.7 Warrock se ne odpre
    Imaš težave s tem, da se ti WarRock sploh ne odpre? Klikni spodnjo povezavo:
    Warrock se ne odpre


2.8 Self Registration Error
    Ta error se pojavi redkim in ne vpliva na delovanje Warrocka/sistema. Klikni spodnjo povezavo:
    Self Registration Error

« Zadnjič urejeno: 27.10.2010 ob 22:36 (Simon) »

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

3. Težave z Cannot find execute File!/Težave z antivirusnim programom


3.1 - 3.18 Težave z antivirusnim programom
    Imaš težave z "Cannot find execute File!"? Ta error se pojavlja izključno zaradi antivirusnega. Klikni spodnjo povezavo:
    Težave z Cannot find execute File!/Težave z antivirusnim programom

    Pomoč:
    Kako najti rešitev za svoj antivirusni program:

    1.a) Poišči na spisku svoj antivirusni program  
          
    1.b) Uporabi opcijo "search" / išči (ctrl + f)
          
    1.c) V iskalnik vpišite iz spiska ime antivirusnega (v mojem primeru: Kaspersky)
          
    1.d) In prišli ste do željenega rezultata oz. virusa.


3.19 Xfire
    Težave z X-Fire naj bi bile že odpravljene, vendar se zna zgoditi, da se še pojavijo kakšne. Klikni spodnjo povezavo:
    X-fire


3.20 ERROR: Cannot launch child process
    V večini primerov imajo s tem problemom uporabniki z antivirusnem programom AVG. Verjetno zaradi
    tega, ker AVG blokira podaplikacijo (zaradi tega child process) pred tem,
    da bi se zagnala in v tem primeru je to HackShield. Glej 3.1 - 3.18 ali pa igraj WarRock z onemogočenem
    antivirusnem ali pa najbolje, da se ga zbriše.

« Zadnjič urejeno: 29.10.2010 ob 15:21 (Simon) »

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

4. Težave v igri


4.1 Unregistered User / Invalid Password
    Imaš težave s tem? Preveri:
  • da si pravilno vpisal podatke ID-ja
  • da si pravilno vpisal geslo
  • da imaš vključeno/izlkjučeno (odvisno od tvojega gesla) tipko Caps Lock (tipka pod "Tab" oz. nad levim "Shiftom")
  • da se vpisuješ v neregistriran račun (noben se še ni registriral na ta ID)
  • da nisi blokiran
   Če si preveril zgornje, potem je rešitev malo drugačna. Klikni spodnji link:
   Unregistered User / Invalid Password
  
  Dodatno:
   Če zgornje ni pomagalo, zna biti problem v tem, da se nista pravilno posodobila WRLauncher in WRUpdater.
   Da bi popravili to, klikni in prenesi .zip datoteko, ki vsebuje zadnje verzije teh dveh programov.
   Ko si prenesel, preprosto Unzipaj dototeki v mapo kjer je WarRock inštaliraš in jih zamenjaš!



4.2 Ni serverjev
    1. Slovenija je v spisku podprtih regij, tako da zaradi tega (da nisi v podprti regiji) ne bi smel biti problem. Poglej spisek podprtih regij.
    2. Preveri, da ti antivirusni ali požarni zid ne blokirata WarRocka, za normalno delovanje. Obvezno dodaj WarRock.exe pod spisek izjem.
    3. Imajo posodobitve. Malo počakaj... Igraj fliper


4.3 Tekst označen s črno barvo
    Imaš težave v igri s tem, da imaš tekst obarvan s črno barvo? Klikni spodnji link:
    Tekst označen s črno barvo


4.4 V igri se ne moreš premikati
    Se ti zgodi včasih v igri, da se sploh ne moreš premikati? Klikni spodnji link:
    V igri se ne moreš premikati


4.5 Črna slika, z malo slike levo zgoraj
    Se ti zgodi, da ko se ti nalaga WarRock postane naenkrat črna slika, a se le malo vidi levo zgoraj? Klikni spodnji link:
    Črna slika, z malo slike levo zgoraj
  

4.6 Težave s tekstom (Korejske črke)
    Se ti po posodobitvi pojavljajo "čudni" znaki/črke? Klikni spodnji link:
    Težave s tekstom (Korejske črke)


4.7 Hack Detected
    Imaš probleme z "Hack Detected"? Klikni spodnji link:
    Hack Detected


4.8 Cannot Login
    Kolikor je znazno je zaradi težav z požarnega zidu. Najlažja oz. najboljša rešitev je ta, da se onemogoči požarni zid.
    Priporočljivo je tudi, da se doda pod izjeme.
   Za XP uporabnike:
    1. Start --> "Control panel" (Nadzorna plošča) --> "Firewall" (Požarni zid)
    2. Klikni "Exceptions" (Izjeme)
    3. Klikni "Add program" (Dodaj program)
    4. Poišči WarRock in ga označi
    5. Klikni OK
    Za uporabnike Viste in Windows 7
    1. Start > "Control panel" (Nadzorna plošča) > "Security" (Varnost) > "Windows Firewall" (Požarni zid Windows) > "Allow a program trough Windows firewall"
        (Dovoli programu mimo Firewall)
    2. Klikni "Exceptions" (izjeme) in klikni "Add program" (dodaj program)
    3. Klikni "Browse" in poišči WarRock datoteki (WRLauncher.exe/WRUpdater.exe in Warrock.exe)
    4. Klikni OK in ponovni zagon

    Priporočljivo je tudi odpreti vrata na routerju/požarnem zidu. Klikni spodnji link:
    Katere porte uporablja War Rock?

   Dodatno
    Uništaliraj, zbriši celotno GamersFirst! mapo in reinštaliraj.



4.9 Napaka: Mismatch with associated HS module when creating HSB files
    To se pojavi zaradi tega, ker ni HS (Hack Shield) posodobljen (Glej sekcijo 2.6)
    1. Onemogoči antivirusni program, ki bi lahko blokiral WarRock (Glej sekcijo 3)
    2. Ročno posodobi Hackshield
    2.1 Pojdi pod Gamers First > WarRock > Data > HShield > Update
    2.2 Desni klik na "Autoup.exe" in ga zaženi kot administrator (Glej sekcijo 6.1)
    2.3 Ko se program odpre, klikni "Start Update", kar ti bo ročno posodobilo Hack Shield
    2.4 Ko si končal, zaženi WarRock, počakaš da se posodobi in igraj.


4.10 Prazno okno za error
    Se ti to pojavlja in ne veš kaj storiti? Klikni spodnji link:
    Prazno okno za error


« Zadnjič urejeno: 06.09.2010 ob 20:04 (Simon) »

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

5. Druge težave


5.1 Težava CRC Checksum
    Napaka CRC Checksum se lahko pojavi, ko poteka prenos ali datoteke, posledica tega je ta, da se "pokvari" in ob dostopu teh dototek se pojavi ta napaka
    Pri Warrock je najboljša rešitev reinštalacija
    Priporočljivo je tudi to, da opraviš "scandisk/checkdisk" in defragmentiraš, da bo delovalo vse kot je treba


5.2 Težave z retaili
    Znano je dosti težav z CD-jem od retaila. Klikni spodnji link:
    Težave z retaili

   Pomni, da to velja samo 8mi slot retail orožja. To ne velja za EU starter kit


5.3 "Gun lag" / počasno streljanje orožiji
    To se pojavi ali zaradi računalnika (virusi, stari gonilniki, stara oprema...) ali zaradi serverjev (posodobitve)
    
    Priporočljivo je, da se defragmentira računalnik


5.4 Mnogi igralci imajo 999 ping
    1. Če igraš z brezžično povezavo
        Najboljša rešitev je, da greš na žično povezavo
    2. Nastavi v požarnemu zidu, da dovoli warrock.exe
       * dovoli "act as server" in "allow incoming trafiic" - mnogi požarni zidovi te sprašujejo za to
       * dodaj WarRock kot izjemo in zaupljivo aplikacijo
    3. Preglej nastavitve routerja/modema
       * onemogoči vgrajene požarne zidove (če so vključeni)
    4. Posodobi gonilnike za mrežno kartico
    5. Odpri vrata od WarRocka (Glej sekcijo 6.8)
    6. Verjetno gre tudi za "bug" (hrošč) in rešitev je ta, da ali se počaka ali pa se "rejoina"


5.5 "Blue Screen of Death"
    Ni točno znane rešitve za ta problem, saj je veliko razlogov za to in se pravi veliko rešitev.
    Obstaja program, ki naj bi pomagal pri iskanju razloga/vzroka.
    BlueScreenView
    Ta aplikacija bo gledala v minidump in dajala informacije o vzrokih. S tem naj bi kar dosti pomagalo pri "googlanju"

    Priporočljivo je, da sistem avtomatično dela minidump. Lahko preveriš tako:
    1. Desni klik na "My computer" (Moj računalnik) in klikni "Properties" (Lastnosti)
    2. Klikni na "Advanced" (Dodatno) in pri "Startup and Recovery" (Zagon in obnovitev) klikni "Settings" (Nastavitve)
    3. Izberi "Small Memory Dump" (Izvažanje majhnega dela pomnilnika) v "Write debugging information" (Zapisovanje podatkov o iskanju napak)
    4. Ok -> Ok

« Zadnjič urejeno: 19.08.2010 ob 20:34 (Simon) »

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

6. Razni nasveti


6.1 Zaženi kot skrbnik
    Kako uporabiti "Zaženi kot skrbnik"? Glej spodnjo sliko

    Kot je že omenjeno je priporočljivo, če ne nuja, da se to vedno opravi pred zagonom WarRocka. Glej sekcijo 1.


6.2 Določi združljivost
    Poišči WRLauncher in WRUpdater in na vsakega desni klik, klikneš zavihek združljivost in nastaviš, da se naj zažene v združljivostnem načinu ali XP S2 ali XP SP3.

    Glej sekcijo 1.


6.3 Onemogoči antivirusni program/požarni zid
    Ali onemogoči ali pa naredi izjemo za WarRock na antivirusnem programu / požarnem zidu. To bo popravilo dosti problemov.
    Glej sekcijo od 3.2 dalje do 3.18


6.4 Zapri aplikacije, ki ti znajo povzročati težave
    Programska oprema/servisi, ki bi se znali vmešavati v delovanje WarRocka ali pa manipulirajo/dajejo drugačen vtis, lahko sproži kickanje HackShielda in celo upočasni delovanje igre
    - Znane aplikacije ki ti znajo povzročati težave:
    XFire, Aeroshake, WindowBlinds itd...
    Poglej ta link.
    + programi, ki ti lahko zgornje aplicaje zaprejo ali pa celo očistijo na tvojem računalnikiu
    SmartClose, CCLeaner itd...


6.5 Defragmentiraj in očitsti računalike
    Pomaga proti štekanju računalnika. Priporočljivo je, da se računalnik tedensko/mesečno temeljito pregleda in očitsti.


6.6 Redno posodabljaj sistem/gonilnike
    Kaj s tem dosežemo? S tem dosežemo, da bo sistem deloval hitreje in stabilnejše. Isto kot za Windows, je najbolje, da so gonilniki posodobljeni "kolikor se da" oz. do zadnjih posodobitev.
    

6.7 "Gaming user"
   Je priporočljiv, če imaš več iger na računalniku. Naredi novega uporabnika na računalniku, z administratorskimi pravicami, nato boš lahko nastavil, da se bo izvajalo čim manj servisov kot je mogoče.
   Pri WarRocku ta metoda pogosto deluje, če se ne moreš rešiti težav, ki so zgoraj naštete.


6.8 Warrock "porti"
   Imaš težave z laggom, ne vidiš igralcev, 999 pinga itd... Je priporočeno, da se "porti" (vrata) odprejo. Klikni spodnji link:
   Warrock "porti"
   Pomagaš si lahko s stranjo, kjer izbereš svoj model in igro, za katero je treba odpreti vrata. Skratka v veliko pomoč ti bo.

   Če ne veš model modema/routerja, najprej poglej na modemu/routerju, če ne pa 100% piše spodaj.


6.9 Žična povezava!
    Brezžična povezava ni priporočljiva za igranje WarRocka, zaradi svojega načina igranja (P2P). Če pa že le moreš igrati z brezžično:
    - nadgradi mrežno karico in router na verzijo 802.11n ali bolje.

« Zadnjič urejeno: 06.09.2010 ob 20:04 (Simon) »

Simon

  • Upokojen moderator
  • 1
    0
    5798

Zadnje spremembe
27.10.2010



  • Ponovno popravljena besedila... zamenjene besede (link z povezavo ipd.)
  • Dodana sekcija 1.5 Cannot start transfer

« Zadnjič urejeno: 27.10.2010 ob 22:35 (Simon) »



© igre.si 2014 - Vse pravice pridržane.